Нормативно-правова база освіти дітей з особливими потребами


ПОСТАНОВИ
Розпорядження КМУ від 14 квітня 2021 р. № 366-р "Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року"
№ 483 від 26.04.2022
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами від 21 липня 2021 р. № 765 Зміни що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
Постанова КМУ від 21.10.2020 №983 Про внесення змін до постанов КМУ від 23 квітня 2003 р. № 585 “Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами” і від 12 липня 2017 р. № 545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр” 
Постанова КМУ від 12.07.2017 № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр" Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 617 від 22.08.2018 № 983 від 21.10.2020 № 765 від 21.07.2021 № 493 від 29.04.2022
НАКАЗИ
Наказ МОН від 03.05.2018р. №447 "Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів" Наказ МОН України від 10.07.2019 р. № 955 Про внесення змін до наказу МОН України від 12 січня 2006 року № 8 (Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти)
Наказ МОН України від 21.06.2019 № 873 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"
Наказ МОН України від 01.04.2019 № 423 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти" (втратив чинність)
Наказ МОН України від 07.12.2018 № 1369 "Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації"
Наказ МОН України від 16.10.2018 №1109 "Про деякі питання документів про загальну середню освіту"
Наказ МОН України від 09.12.2010 №1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах"
ЛИСТИ
Лист МОН України № 1/9-278 від 26.05.2020  "Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
Лист МОН України 1/9-683 від 04.11.2019   "Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників"
Лист МОН України № 1/9-419 від 02.07.2019 “Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році” 
Лист МОН України №1/9-409 від 26.06.2019   "Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.р."
Лист МОН України №1-9-691 від 13.11.2018 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти 
Лист МОН України №1/9-485 від 06.08.2018  "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році"

Лист МОН України №1/9-639 від 29.11.2017  року "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"

1 коментар:

  1. Доброго дня!
    Чи існує зразок протоколу засідання команди супроводу, спільний для усіх?
    Можна дати посилання.
    Дякую!

    ВідповістиВидалити