Тренінг НУШ
У листопаді-грудні 2023 на виконання «Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» було проведено другу частину дистанційного тренінгу «НУШ у базовій загальній середній освіті: управлінський супровід» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Запорізької області. Тему 1.3. “Особливості впровадження інклюзивного навчання та реалізація педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами на рівні базової середньої освіти” було презентовано фахівцями ОРЦПІО, завідувачем Тетяною Волошиною та методистом Наталією Марко.
08.09.2023
Методична допомога вчителям
Фахівці видавництва «Ранок» до серпневих педагогічних конференцій підготували секційні педагогічні онлайн-конференції «Сучасний інструментарій подолання освітніх втрат: досвід і можливості». У програмі - актуальні виступи науковців, авторів програм і підручників, методистів, учителів-практиків, а також розробників електронного освітнього контенту. Ознайомитись з програмою та переглянути відеозапис можна за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1h0KJk7z6R6LstBpqvhRsnDsTv9EEcbQpniUTDpeNMY/edit#gid=1095086258
У науково-методичному посібнику висвітлені теоретичні та практичні аспекти впровадження Концепції Нової української школи у закладах загальної середньої освіти Запорізької області, презентований досвід науково-методичного та організаційного супроводу реалізації Державного стандарту базової середньої освіти.
Видання адресоване керівникам та педагогам закладів загальної середньої освіти, фахівцям центрів професійного розвитку педагогічних працівників, фахівцям психологічної служби, науковцям, усім зацікавленим фахівцям.
Тренінг НУШ
19.09-27.09.2022р. - відбулось навчання вчителів закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти на тренінгу “Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти” - курс другий. Тему 1.3. “Особливості впровадження інклюзивного навчання та реалізація педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами на рівні базової середньої освіти” у 4-х групах учасників було презентовано фахівцями ОРЦПІО, завідувачем Тетяною Волошиною та методистом Наталією Марко.
22.04.2022 відбувся тренінг «Особливості організації інклюзивної освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах реалізації Концепції НУШ в базовій школі». Категорія учасників: педагогічні працівники пілотних закладів освіти (50 осіб). Тренер Тетяна Волошина, завідувач ОРЦПІО.
Тренінги НУШ
18-23.10.2021р. відбувся тренінг для асистентів учителів закладів загальної середньої освіти«Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищетренер шостої групи Тетяна Волошина, завідувачка обласного ресурснгоцентру підтримки інклюзивної освіти. Упродовж тижня асистенти вчителів вивчали та аналізували матеріали, розміщені на платформі
Moodle, щодо
Фотоальбом вебінарів, які проводила Тетяна Волошина 22.10.2021
Тренінги НУШ
04-09.2021 відбувся тренінг для асистентів учителів закладів загальної середньої освіти
«Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовище»,тренер третьої групи Тетяна Волошина, завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної
освіти. Упродовж тижня асистенти вчителів вивчали та аналізували матеріали, розміщені на платформі Moodle, щодо
- особливостей реалізації Концепції Нової української школи на рівні базової середньої освіти (спікер - Ірина Мінакова);
- ролі та завдання асистентів в умовах інклюзивного навчання на рівні базової середньої освіти (спікер - Світлана Авдєєва);
- стратегії педагогічної підтримки здобувачів базової середньої освіти (спікер - Тетяна Волошина
«Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовище»,тренер третьої групи Тетяна Волошина, завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної
освіти. Упродовж тижня асистенти вчителів вивчали та аналізували матеріали, розміщені на платформі Moodle, щодо
- особливостей реалізації Концепції Нової української школи на рівні базової середньої освіти (спікер - Ірина Мінакова);
- ролі та завдання асистентів в умовах інклюзивного навчання на рівні базової середньої освіти (спікер - Світлана Авдєєва);
- стратегії педагогічної підтримки здобувачів базової середньої освіти (спікер - Тетяна Волошина
Фотоальбом вебінарів, які проводила Тетяна Волошина
МОН оновило портал ІРЦ і зробило мобільний застосунок
батькам, вчителям, директорам, інклюзія
Міністерство освіти і науки оновило портал “Інклюзивно-ресурсний центр” і розробило застосунок (фб-сторінці МОН). Портал доступний за цим посиланням; застосунок – для iOS і для Android. Там можна подати заяву для проведення комплексної оцінки розвитку дитини, знайти контакти ІРЦ на мапі, відповіді на поширені запитання, а згодом завантажити висновок про комплексну оцінку. МОН також розробило інструкції з користування:
- Батькам: портал і застосунок
- Фахівцям ІРЦ: портал і застосунок
- Директорам ІРЦ: портал і застосунок
- Закладам освіти: портал і застосунок
Нагадаємо, в Україні запустили електронну освітню платформу.
Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»
Форум «Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними?»
Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»
Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»
Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання»
Тренінг «Ми разом»
Додатковий Всеукраїнський дистанційний екзамен для фахівців ІРЦ
Тренінг для вчителів початкової школи з упровадження Концепції «Нова українська школа».
Фотоальбом
Єдиний Всеукраїнський дистанційний екзамен для фахівців ІРЦ
У 2018 році Міністерством освіти і науки України були закуплені та надані в інклюзивно-ресурсні центри (далі ІРЦ) комплекти сучасних методик для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами (далі ООП). Проведення вивчення особливостей дітей за допомогою зазначених методик сприятиме застосуванню єдиних підходів до комплексної оцінки розвитку дітей з ООП, підвищенню фахової компетентності працівників ІРЦ, якості оцінки спроможності дітей з ООП до навчання та складання фахівцями індивідуальної програми розвитку.Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 р. № 237 (зі змінами) та від 27 лютого 2019 р. № 130, наказів Міністерства освіти і науки України від 06.09.2018 № 977 та від 01.04.2019 № 415 протягом травня-червня 2019 року на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» запорізької обласної ради (далі - КЗ «ЗОІППО» ЗОР) відбулося навчання 57 фахівців ІРЦ та ОРЦ, які здійснюють комплексну оцінку розвитку дітей з ООП.
Тренінг "Використання психодіагностичного інструментарію для визначення рівня розвитку дітей з особливими освітніми потребами" (3 група)
З 03.06 по 7.06.2019 року відбувся перший етап навчання третьої групи фахівців ІРЦ з використання сучасних методик комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Учасники засвоювали теоретичні знання, відпрацьовували практичні навички проведення діагностик та знайомилися зі структурою написання наративних звітів.
Тренінг "Використання психодіагностичного інструментарію для визначення рівня розвитку дітей з особливими освітніми потребами" (2 група)
Перший етап навчання був завершений підсумковим тестуванням та домашнім завданням для фахівців ІРЦ - проведення двох діагностик за кожною з методик - з подальшим їх аналізом та написанням наративних звітів.
Фотоальбом
Підвищення кваліфікації вчителів початкової школи з упроваження Концепції "Нова українська школа"
26.03.2019 р. у Бердянській гімназії №3 «Сузір'я» Бердянської міської ради Запорізької області у межах підвищення кваліфікації вчителів початкової школи відбувся тренінг з питань впровадження інклюзивної освіти в НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Керівник Тетяна Волошина, завідувач ОРЦПІО.Фотоальбом
Немає коментарів:
Дописати коментар