Метод спостереження як джерело інформації у роботі з дитиною з ООП

 Відповідно до плану системного кваліфікованого супроводу дитини з особливими освітніми потребами, за підтримки педагогічних колективів закладів освіти та за узгодженням з батьками дітей з ООП, фахівці КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Кам’янської селищної ради (директор Олена ГОЛОВКІНА) продовжують онлайн спостереження під час онлайн уроків за дітьми з ООП для збору інформації про особливості їх навчання в закладі освіти. Результати спостереження дають змогу побудувати траєкторію якісного супроводу дитини з ООП, скласти ефективну індивідуальну програму розвитку, здійснити моніторинг її виконання, сформувати навчальні та корекційні цілі.

Немає коментарів:

Дописати коментар