ПОСТАНОВИ
Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"
Постанова КМУ від 23.04.2003 № 585 "Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами" (ЗІ ЗМІНАМИ ВІД 21.08.2019)
Постанова КМУ від 23.04.2003 № 585 "Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами" (ЗІ ЗМІНАМИ ВІД 21.08.2019)
НАКАЗИ
Наказ МОН від 12.01.2016 № 8 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 955 від 10.07.2019, № 160 від 10.02.2021 Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Наказ МОН від 03.05.2018р. №447 "Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів"
Наказ МОН України від 10.07.2019 р. № 955 Про внесення змін до наказу МОН України від 12 січня 2006 року № 8 (Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти)
Наказ МОН України від 21.06.2019 № 873 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"
Наказ МОН України від 21.06.2019 № 873 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"
Наказ МОН України від 07.12.2018 № 1369 "Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації"
Наказ МОН України від 16.10.2018 №1109 "Про деякі питання документів про загальну середню освіту"
Наказ МОН України від 16.10.2018 №1109 "Про деякі питання документів про загальну середню освіту"
Наказ МОН України від 26.07.2018 № 816 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями (ОЦІНЮВАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЛЕГКОГО ТА ПОМІРНОГО СТУПЕНІВ СТОР. 5)
Наказ МОН України від 09.12.2010 №1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах"ЛИСТИ
Лист МОН №1/23180-21 від 30.12.2021р. Про визначення рівня підтримки у дітей з ООП, які здобувають дошкільнуосвіту в інклюзивних групах
Лист МОН № 1/21614-21 від 09.12.2021р. Про визначення рівня підтримки у звязку з прийняттям постанови КМУ від 15.09.2021р. №957
Лист МОН № 1/21614-21 від 09.12.2021р. Про визначення рівня підтримки у звязку з прийняттям постанови КМУ від 15.09.2021р. №957
Лист МОН України№ 1/9-302 від 04.06.2020 Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
Лист МОН України № 1/9-278 від 26.05.2020 "Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
Лист МОН України №1/9-409 від 26.06.2019 "Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.р."
Лист МОН України №1-9-691 від 13.11.2018 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Лист МОН України № 1/9-485 від 06.08.2018 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році"
Лист МОН України № 1/9-185 від 03.04.2020 "Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину"
Лист МОН України №1/9-683 від 04.11.2019 "Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників"
Лист МОН України № 1/9-530 від 23.08.2019 "Щодо впровадження норм нової редакції Українського правопису в освітньому процесі"
Лист МОН України № 1/9-419 від 02.07.2019 “Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році” Лист МОН України №1/9-409 від 26.06.2019 "Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.р."
Лист МОН України №1-9-691 від 13.11.2018 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Лист МОН України № 1/9-485 від 06.08.2018 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році"
Лист МОН України №1/9-639 від 29.11.2017 року "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"
Лист МОН України № 1/9-413 від 13.08.2014 "Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку"
Доброго дня!
ВідповістиВидалитиЧи існує зразок протоколу засідання команди супроводу, спільний для усіх?
Можна дати посилання.
Дякую!