Про нас

Основними завданнями 
 обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти є:
1) здійснення методичного та аналітичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів;
2) методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами;
3) здійснення аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у Запорізькій області;
4) проведення аналізу даних реєстру дітей, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (далі — комплексна оцінка) і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрах у Запорізькій області за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
5) підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, запобігання  дискримінації, формування позитивного ставлення до таких дітей та їх батьків.

                                         СКЛАД ЦЕНТРУ

    Завідувачка ОРЦПІО
    Волошина Тетяна Анатоліївна

 Освіта: вища, за фахом олігофренопедагогіка та логопедія. Кваліфікація: вчитель-логопед та вчитель спеціальної школи, олігофренопедагог закладів дошкільної освіти. Свердловський державний педагогічний інститут, 1984р. Аспірантура комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, зі спеціальності 13.00.08 дошкільна педагогіка, 2009р.
    Нарями професійної діяльності:
-  інклюзивна, спеціальна освіта; 
- методичне та аналітичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників  інклюзивно-  ресурсних  центрів, закладів освіти щодо  навчання дітей з ООП.

Методист
Марко Наталія Вікторівна
Освіта: вища, магістр соціальної педагогіки, викладач соціально-педагогічних дисциплін. Кваліфікація: практичний психолог в закладах освіти. Бердянський державний педагогічний університет, 2013 рік.

Напрями професійної діяльності:
-професійно-методичний супровід практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів;
-інклюзивна освіта;
-консультативно-методична допомога педагогічним працівникам закладів освіти, батькам щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами.

3 коментарі: