Нова Українська Школа

Лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 20192020 навчальному році
Перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання в закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2019/2020 навчальному році

Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти» 

   25-27.11.2019 на базі Запорізького навчально-виховного комплексу № 68 Запорізької міської ради Запорізької області відбувся тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти» для асистентів учителів ЗЗСО (29 осіб) відповідно до концепції «НУШ». Керівник Тетяна Волошина, завідувач ОРЦПІО. Протягом тренінгу учасники підвищували рівень професійної компетентності щодо організації інклюзивного навчання в умовах новій українській школі. 
  Керівник та учасники тренінгу висловлюють подяку адміністрації та педагогічним працівникам ЗНВК № 68 (директор Лариса Рябенко) за створення умов для проведення тренінгу.

Форум «Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними?»

 22-23 листопада відбувся Форум «Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними?», організований Міністерством освіти і науки України, громадською організацією «Смарт освіта» та Міжнародним фондом «Відродження», в якому прийняла участь Тетяна Волошина – завідувач ОРЦПІО
Фотоальбом

Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти» 

  18-20.11.2019 на базі   Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів "ОСНОВА" Запорізької міської ради Запорізької області відбувся тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти» для асистентів учителів ЗЗСО (25 осіб) відповідно до концепції «НУШ». Керівник Тетяна Волошина, завідувач ОРЦПІО. 
  Протягом 3-х днів учасники тренінгу знайомились з особливостями роботи в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти в умовах НУШ.
 Керівник та учасники тренінгу висловлюють подяку адміністрації та педагогічним працівникам  ЗОШ «ОСНОВА» (директор Алла Любимова) за створення умов для проведення тренінгу.


 Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»

 18-20.11.2019 на базі  Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Бердянської міської ради Запорізької області  відбувся тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти» для асистентів учителів ЗЗСО (20 осіб) відповідно до концепції «НУШ». Керівник Тетяна Волошина, завідувач ОРЦПІО.
Учасники тренінгу ознайомились із сучасними тенденціями розвитку інклюзивної освіти у новій українській школі.
   Керівник та учасники тренінгу висловлюють подяку адміністрації та педагогічним працівникам Бердянської ЗОШ № 11 (директор Максим Міщенко) за створення умов для проведення тренінгу.

Тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання» 


 11-15.11.2019 року на базі Мелітопольського будинку дитячої творчості відбувся тренінг «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання» відповідно до концепції «Нова українська школа» для асистентів учителів. Керівник - Іван Копитін, методист ОРЦПІО.
  Тренери Т. Озерова, І. Сігакова та І. Копитін разом з  учасниками розглянули питання: особливостей психофізичного розвитку дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та надання їм корекційно-розвиткових послуг в умовах інклюзивного навчання проектування системи психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з ООП; модифікації/адаптації навчальної програми відповідно до сучасних вимог інклюзивної освіти та ін.

Тренінг «Ми разом» 

    16-18 жовтня 2019 року відбувся тренінг «Ми разом» для педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до концепції «Нова українська школа», на якому були присутні 15 педагогічних працівників. Керівник тренінгу - Тетяна Волошина, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
   Учасники тренінгу підвищували педагогічну майстерність та фахову кваліфікацію на підставі осмислення власної діяльності та формування практичних навичок.

Додатковий Всеукраїнський дистанційний екзамен для фахівців ІРЦ

Відповідно до Листа МОН від 05.08.2019 № 1/9-494 «Про додаткову екзаменацію фахівців ІРЦ» та Листа Департаменту освіти і науки ЗОДА від 13.08.2019 № 3002/03.2-14 «Про додаткову екзаменацію фахівців ІРЦ» 22 серпня 2019 року на базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР  відбувся додатковий дистанційний екзамен з метою перевірки знань фахівців ІРЦ, які під час Всеукраїнського дистанційного екзамену надали менше 55 відсотків правильних відповідей, але під час навчання показали високі результати, чи не брали участь в екзамені з поважних причин та надання права на користування психодіагностичними методиками CASD, Conners-3, WISC-ІV, Leiter-3, PEP-3. Забезпечували проведення екзамену проректор з навчально-методичної роботи Людмила Чернікова, завідувач навчального відділу Яна Задорожкіна, методист ОРЦ ПІО Інна Доля
Фотоальбом

Тренінг для вчителів початкової школи з упровадження Концепції «Нова українська школа». 

      На заняттях вчителі ознайомились з нормативно-правовою базою інклюзивної освіти, особливостями її організації у закладах загальної середньої освіти. Запорукою ефективної організації інклюзивного навчання, як і будь-якої корисної та нової справи, є співпраця та партнерство із усіма долученими до неї людьми. У даному випадку мова йде про команду супроводу дітей з особливими освітніми потребами. На тренінгу учасники ознайомились з принципами, завданнями та функціями команди супроводу, було здійснено аналіз персонального складу команди, сумісного написання індивідуальної програми розвитку з метою реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня, розглянуті висновки про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини тощо.      
         Фотоальбом  

Єдиний Всеукраїнський дистанційний екзамен для фахівців ІРЦ

У 2018 році Міністерством освіти і науки України були закуплені та надані в інклюзивно-ресурсні центри (далі ІРЦ) комплекти сучасних методик для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами (далі ООП). Проведення вивчення особливостей дітей за допомогою зазначених методик сприятиме застосуванню єдиних підходів до комплексної оцінки розвитку дітей з ООП, підвищенню фахової компетентності працівників ІРЦ, якості оцінки спроможності дітей з ООП до навчання та складання фахівцями індивідуальної програми розвитку.
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 р. № 237 (зі змінами) та від 27 лютого 2019 р. № 130, наказів Міністерства освіти і науки України від 06.09.2018 № 977 та від 01.04.2019 № 415 протягом травня-червня 2019 року на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» запорізької обласної ради (далі - КЗ «ЗОІППО» ЗОР) відбулося навчання 57 фахівців ІРЦ та ОРЦ, які здійснюють комплексну оцінку розвитку дітей з ООП. 
Навчання відбувалося в два етапи. За результатами першого етапу слухачі склали електронний іспит. Після успішної здачі іспиту слухачі  протягом двох тижнів виконували домашнє завдання. Успішне проходження електронного іспиту та виконання домашнього завдання були умовою доступу слухачів до другого етапу навчання.
  Після другого етапу слухачі складали дистанційний екзамен незалежним експертам. За результатами успішного проходження дистанційного екзамену слухачі отримають сертифікати користувачів, які дають право використовувати методики (обробляти та інтерпретувати результати для надання висновків, аналізувати результати тестування) з виявлення рівня розвитку дітей з особливими освітніми потребами. 

 Фотоальбом

Тренінг "Використання психодіагностичного інструментарію для визначення рівня розвитку дітей з особливими освітніми потребами" (3 група)

               

       З 03.06 по 7.06.2019 року відбувся перший етап навчання третьої групи фахівців ІРЦ з використання сучасних методик комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Учасники засвоювали теоретичні знання, відпрацьовували практичні навички проведення діагностик та знайомилися зі структурою  написання наративних звітів.




Тренінг "Використання психодіагностичного інструментарію для визначення рівня розвитку дітей з особливими освітніми потребами" (2 група)

          З 27.05 по 31.05.2019 року відбувся перший етап навчання другої групи психологів ІРЦ з використання сучасних методик комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. П’ятиденний інтенсив закінчився контрольним зрізом знань в результаті якого, абсолютно всі слухачі пройшли на наступний етап. Керівник тренінгу, І.С. Доля привітала учасників з успішним завершенням першого етапу та відзначила високі показники успішності оволодіння теоретичними знаннями.

.

Тренінг "Використання психодіагностичного інструментарію для визначення рівня розвитку дітей з особливими освітніми потребами" (1 група)

     21.05.2019 відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 р. № 237 (зі змінами) та від 27 лютого 2019 р. № 130, наказів Міністерства освіти і науки України від 06.09.2018 № 977 та від 01.04.2019 № 415 на базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР розпочато навчання (перша група) користуванню психологами ІРЦ сучасними методиками для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Учасники тренінгу були ознайомлені з теоретичними основами використання таких методик як: WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD.
      Перший етап навчання був завершений підсумковим тестуванням та домашнім завданням для фахівців ІРЦ  - проведення двох діагностик за кожною з методик - з подальшим їх аналізом та написанням наративних звітів.
     Фотоальбом

_____________________________________________________________________________

Підвищення кваліфікації вчителів початкової школи з упроваження Концепції "Нова українська школа"

           26.03.2019 р. у Бердянській гімназії №3 «Сузір'я» Бердянської міської ради Запорізької області у межах підвищення кваліфікації вчителів початкової школи відбувся тренінг з питань впровадження інклюзивної освіти в НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Керівник Тетяна Волошина, завідувач ОРЦПІО.

 
       Фотоальбом

Комментариев нет:

Отправить комментарий